Ollah! - Reisverslag uit Rijckholt, Nederland van Tom Op den Kamp - WaarBenJij.nu Ollah! - Reisverslag uit Rijckholt, Nederland van Tom Op den Kamp - WaarBenJij.nu

Ollah!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

03 Februari 2011 | Nederland, Rijckholt

Hallo allemaal!!

Zondag is het dan zover. Dan vertrek ik met het vliegtuig richting het grote avontuur; Zuid Afrika, Kaapstad.
Ik schrijf deze inleiding op de donderdag voor het vertrek aangezien mijn moeder erop stond dat ik nu al een account aan zou maken voor ''een chatsite''. Bij deze.
Misschien nog wel handig om te melden is dat jullie niet 12 weken lang kunnen genieten van mijn verhalen, maar 22 weken!! Ja ja u leest het goed, ik heb vandaag besloten toch een halfjaar in Zuid-Afrika te verblijven. Allemaal 3 dagen voor vertrek nog ''eventjes'' geregeld hahah (echt iets voor mij weer).

Misschien ook wel leuk te melden is dat ik mijn punten van deze periode ook terugheb; Wederom alles gehaald. Ik ga dus met een heeeerlijk gevoel naar Zuid-Afrika zonder gedachten aan herkansingen of whatever.

Nou ik wens jullie allemaal veel leesplezier en let aub niet op de spellingsfouten die ONGETWIJFELD zullen volgen haha.

Groeten,

Tom

  • 03 Februari 2011 - 21:05

    Tom Op Den Kamp:

    Jullie kunnen op mijn verhalen reacties plaatsen waar ik ook weer zo snel mogelijk op zal reageren!!
    Voor meer specifieke vragen/opmerkingen etc kunnen jullie mij altijd mailen; tomopdenkamp2@hotmail.com

  • 03 Februari 2011 - 22:05

    Denise ODK:

    Hey Tommieboy!

    Heel veel plezier en een goede reis gewenst! Ik hoop dat je een goede camera hebt meegenomen voor hele mooie foto's, want die wil ik natuurlijk na je reis allemaal zien! Misschien kun je ook al op deze site een paar mooie foto's plaatsen!

    Maar geniet maar eerst van het 'zonnige' Z-Afrika! Dat is natuurlijk het belangrijkst en dat je ervaring opdoet! Ik zal je zeker blijven volgen met de rest van de "Kampjes" uit Schinnen.

    ¡Adíos Amigo! Denise

    P.s. Wat een toffe domein naam ;)

  • 03 Februari 2011 - 22:06

    Simone:

    Wat leuk zeg! & spannend! Dat 'detail' tussendoor dat het 22 weken wordt... Geweldig :) Je bent me er ook ene! Echt fijn dat je weer alle studiepunten hebt gehaald! Proficiat! Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede reis! Ik zie er al naar uit om je verhalen te lezen! Kus!

  • 03 Februari 2011 - 22:20

    Marly Op Den Kamp:

    Goed besluit Tom. Ga ervoor....Maak er een onvergetelijke tijd van! Kijk waar je kansen liggen en laat het verder allemaal lekker op je af komen. Maar, tja ja...ik ga het toch zeggen, pas goed op jezelf ;)
    En, om te beginnen een hele goeie reis, knuf, Marly

  • 05 Februari 2011 - 12:15

    Henk:

    Beste Tom, een nieuwe challenge ga je aan. Vaak zullen je ouders denken was ik nog maar zo jong. dan vloog ik ook uit een warm nest naar onbekende oorden. Het is een verrijking voor je. Don't forget your target in Kaapstad te volbrengen. Tom, misschien zie ik je nog voor vertrek. We gaan even naar Valkenburg daar is sensatie op het ijs.
    Het gaat je goed en kom behouden over 22 weken terug.
    Henk

  • 06 Februari 2011 - 10:35

    Ria:

    Hey Tom,

    Leuk dat we je zo kunnen volgen. Heel veel plezier, maak er een mooie tijd van en pas goed op jezelf.

  • 07 Februari 2011 - 21:36

    Sevrin En Mayke:

    hoi tom

    wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen !! We wensen je heel veel plezier toe in zuid-afrika !!!

    Groetjes Sevrin,Mayke en kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijckholt

Tom

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 37027

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 11 September 2015

Vietnam en Zuid-Oost Azie

06 Februari 2011 - 02 Juli 2011

South-Africa

Landen bezocht: